#FOTD Baby, Wing!

Vandaag een keer een Face Of The Day! Nou is mijn make-up niet speciaal ofzo. Het leek me gewoon leuk om mijn make-up van vandaag te laten zien :]

FaceOfTheDay!

FaceOfTheDay3

FaceOfTheDay2

Nou baal ik heel erg van de kwaliteit van de camera. Maar ja, ik moet het er mee doen.

De producten die ik vandaag opheb: So Me BB Cream. Hema poeder. Essence bronzer. Maybelline Rocket mascara. Maybelline Volume Express mascara. Hema eyeliner.

Vandaag heb ik gekozen voor een kleine wing. Ik draag bijna nooit een wing en was wat aan het proberen. Eerst had ik een ‘normale’ wing, wat voor een meisje van 12 best wel heftig is. ( Een foto van die wing staat op instagram: http://instagram.com/p/fXBFbGTPYD/ )
Met wat remover heb ik de wing wat kleiner gemaakt, and i love it! Ik ben echt fan van deze wing en wil ‘t zeker vaker dragen!

Het nadeel van een wing is bij mij de tijd die ik erin steek. Ik ben geen expert met een wing tekenen dus duur er zo een kwartier over. Die kwartier staat los van de andere make-up producten die ik dagelijks gebruik. Ik hoop dat het na een paar keer oefenen wat beter gaat. Anders word dat een heel gedoe als ik het doordeweeks ga opdoen! (Dit artikel heb ik in het weekend geschreven, en komt doordeweeks online, vandaar)

Wat voor make-up draag jij vandaag?

2 thoughts on “#FOTD Baby, Wing!

Leave a comment